Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Dec 2023 11:12:49 +0200

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2311002/07885 aadressile Harju maakond, Kose vald, Oru küla, Tähepaju tee 5 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teeregistri andmetel paikneb Tähepaju tee 5 
katastriüksus riigi kõrvalmaantee 11203 Kolu-Tammiku tee ja vallale 
kuuluvate 3370341 Oru tee ning 3371033 Tähepaju tee vahel. Hoonestusala 
suurendamine toimub Tähepaju tee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26824824>  (menetlus nr: 
391289), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (SIIRI HUNT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister